Власники землі, земляки часто мене запитують чому порушується Конституція України, як з цим боротися й вагому частину таких запитань супроводжують нерозумінням стосовно Олександра Скічка, запитуючи: «Він хто, депутат чи голова Черкаської ОДА». Відповідати мені приходиться з того, що в Україні посилюється порушення й попрання Конституції України й це необхідно припиняти, порушення конституції повинні бути припиненні…
Призначення президентом 29.01.2021р. Олександра Скічка головою Черкаської обласної адміністрації було зроблено з порушенням законодавства.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 3 Закону України «Про статус народного депутата України» народний депутат не має права бути керівником центрального органу виконавчої влади. Значить до призначення Головою Черкаської облдержадміністрації Олександр Скічко мав би написати заяву про складення повноважень за його особистою заявою й дочекатися прийняття у 10 денний строк постанови Верховної Ради про дострокове припинення повноважень його як депутата (по факту – звільнення).
Постанови Верховної Ради на час підписання указу президентом не було. Президент свідомо чи несвідомо (йому «підсунули» указ) порушив закон.
Распил на миллионы: в Кременчугской громаде готовят масштабную схему
Зарплату увеличат только избранным. Для педагогов, ученых, медиков, ВПЛ, пенсионеров власть денег на следующий год не нашла, – Тимошенко
Минус сотни миллионов в бюджете страны: правоохранители расследуют, как нардеп Шаповалов помогал бизнес-партнеру уклоняться от налогов
"Превращаешься в Ларису Долину": Тина Кароль в лифчике показала обвисшие до пупка "сливы"
Навіть при таких порушеннях законодавство продовжує вимагати припинення повноважень Скічка.
Частина 6 статті 4 Закону України «Про статус народного депутата України» передбачає, що Верховна Рада повинна самостійно достроково припинити повноваження народного депутата України у разі порушення вимог частини 1 статті 3 цього ж Закону (народний депутат не має права бути керівником центрального органу виконавчої влади). Дострокове припинення повноваження відбувається за процедурою прописаною статтею 5 того ж Закону України «Про статус народного депутата України».
Конституція України (частина 5 стаття 81) 5) вимагає дострокового припинення повноважень протягом двадцяти днів з дня виникнення обставин, які призводять до порушення вимог щодо несумісності депутатського мандата з іншими видами діяльності. Олександр Скічко є головою Черкаської облдержадмінисрації з 29.01.2021р. й продовжує бути Народним депутатом, що є несумісним й ця обставина ні Олександром Скічком ні Верховною Радою ні Президентом не усунута.
Якщо президент порушив Закон, то Дмитро Разумков й Олександр Скічко продовжують його порушувати маючи всі можливості легко припинити таке порушення. Але в більшій мірі «м’яч» на стороні Разумкова, який при всій своїй обмеженості, має право винести питання припинення повноважень Олександра Скічка до залу Ради не залежно від того чи писав Олександр Скічко заяву на припинення повноважень чи ні. Але то чи не бажання, чи то неспроможність, або номінальність Разумкова не рухають необхідних паперів навіть в межах його столу.
Причини такої ситуації з Олександром Скічком може бути багато, логічними з яких є:
- Дмитро Разумков та Президент просто підігрують О. Скічко, який не впевнений в тому що зможе довго протриматися на посаді Губернатора, а тому намагається вирішити питання та не втрачати статус депутата ВРУ;
- Не має домовленості ( або вона тимчасово порушена) хто «піде» до ради по 197 округу на якому обирався О.Скічко, по округу на якому О.Скічко протизаконно головує й на якому повинен прикласти всі зусилля щоб був обраний саме той хто треба тим хто закрутив цей «вертоліт» з губернаторством О.Скічка. Тому О.Скічко може повернутися до Ради до визначення того під кого звільняти округ, й при настанні нової такої домовленості О.Скічка з таким самим успіхом можуть відправити вже міністром чи й куди по вище, адже вже й досвід отримав губернаторської роботи – майже міністром побував;
- Проста бюрократія недолугих підлеглих, по дорозі загудили документи на «звільнення» Скічка – спотикнулися об діджиталізацію.
Для кого готують округ 197, для кого весь цей «вертоліт» з губернаторством О.Скічка? – тут може все бути логічним, або ж прозаїчним.
Олег Ляшко. На межі аду й раю – рейтинг Ляшка в районі 4%. В О.Ляшка вкладено кучу грошей його спонсорами. Потрапляння через 197 округ О.Ляшка до ради може гарантувати проходження ексрадикалів (тепер Слуги головні радикали виявляється) до Ради на нових виборах. Скотинятська критика Слуг, рейтинг яких падає, буде О.Ляшку в допомогу – його завдання просто сісти в цей голубий вертоліт від чарівника.
То коли Ляшко попаде в Раду, то «любий мій екс, дякую за …» скажуть Слуги й Батьківщина, тому може всі застигли в позі, щоб дорозібратися, хто ж має бути в цій ситуації «зверху» й вигодонабувачем й за рахунок кого.
Версії про те що 197 округ готуютьпід А.Яценюка можлива, але О.Ляшко радикальніше
Спонсром Ляшка вважається Рінат Ахметов, Олександр Скічко зять Леоніда Юрушова, який вважаться друг Ріната Ахметова. Логічно що краще довкластися в Ляшка у такий спосіб і потім мати свого ексрадикала з перспективою на купку ексрадикалів чи навіть повноцінних радикалів (якщо Слуги не пройдуть чи просто перестануть існувати або знову перейменуються - з радикалів в якусь ліверну партію).
Одне зрозуміло, що О.Ляшко зі своїм псевдозахистом української землі та співпраці з аграрними олігархами українцям не потрібен ні даром ні ради калу. Й бажання засунути О.Ляшка назад – бажання олігархів. А країні необхідні у Верховній Раді нові політичні сили, нові партії.
На сьогоднішній день відсутні партії, які політично задовольняють вимоги українців – половина українців вже не хоче йти на вибори, бо не має за що й за кого голосувати, українцям не потрібні «діряві» партії.
Вже давно зрозуміло, що в українців існує запит на політичні сили, які будуть говорити не про підтримку бізнесу та збільшення пенсійного віку, не про ниття, що МВФ не дало коштів та обгрунтованність та правильність тарифів – Українцям необхідні політичні сили, які пропонуватимуть дієві механізми зупинення економіко-суспільного падіння з подальшим відтворення економіки рідної країни, починаючи з реалізації прогресивних земельних відносин в інтересах українців, продовжуючи відновлення статусу України як космічної держави.
Президенту необхідно терміново втрутитися для припинення порушення Конституції як гаранту, як в інтересах законності так і в інтересах розпочатої деолігархізації. Невтручання в цю ситуацію – взяття відповідальності за маніпуляції, яким займаються його підлеглі та соратники.
Президенту також необхідно приділити увагу й порушенню Конституційних прав українців й почати треба з відміні ганебного закону про так званий ринок землі з подальшим прийняттям Закону «Про прогресивні земельні відносини», який надає власникам землі права й можливості для здійснення самостійного господарювання на власній землі, в тому числі й право розривати договори оренди землі за власним волевиявленням власника землі, що прискорить процес переходу до ефективного та прибуткового самостійного господарювання й припинення ганебних орендних відносин.
Олександру Скічку ж необхідно визначитися де працювати. Якщо на моїй рідній з ним Черкащині, то давайте почнемо теж з земельних питань: припинення знущання орендарів над власниками землі, сприяння виходу власників землі з орендних відносин й заохочення до об’єднання власників землі під сервісом Всеукраїнського Товариства Власників Землі, яке є організоване власниками землі для самих себе сервісним обслуговуванням - - кооперацією зі збільшення прибутків, зменшення податків, обліку та податкового адміністрування.
Рідна Черкащина повинна стати прикладом для Рідної країни!